-20%

Müügitingimused

Enne ostu sooritamist palun tutvuge põhjalikult Home Decoration veebipoe tingimustega.

1. Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad www.homedecoration.ee  veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Exponar OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.homedecoration.ee.
1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
   


2. Hinnainfo
2.1. Kõik hinnad Veebipoes on välja toodud Eurodes ning sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2. Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt ostja valitud tarneviisile.
2.3. Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.homedecoration.ee.

3. Tellimuse vormistamine
3.1. Lisage soovitud kaup ostukorvi.
3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Telliˮ.
3.3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise- ning makseviis, nõustuge ostutingimustega ja vajutage lingile „Esita tellimusˮ. Seejärel saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu.
3.4. Pangalingi kaudu toimub tasumine Maskekeskus AS maksekeskkonnas, kus on võimalik tasuda nii Swedbank, SEB, LHV, Danske, Nordea ja Krediidipank pangalingi kaudu. Makse teostatakse ilma lisakuluta Maksekeskus AS kontole, kust jõuab makse otse Veebipoele. Oma panga väljavõttel näed makse saajana Maksekeskus AS.
3.5. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
3.6. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.


4. Müügilepingu jõustumine
4.1. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.2. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kauba kohaletoimetamine
5.1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

5.2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

5.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

5.4. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
5.5. Juhul, kui Ostja ei ole kaubale pakiautomaati õigeaegselt järele läinud (paki saabumisest teavitavas SMSis on kirjas, kui kaua pakki automaadis hoitakse) või ei ole kulleril õnnestunud pakki üle anda, tagastatakse kaup Veebipoe lattu. Seejärel võetakse ostjaga ühendust, et leppida kokku kauba kättesaamises.

6. Tagastamisõigus
6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest või teenustest ei pruugi  Ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama VÕS § 53 lg 4).
6.2. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

6.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostust taganemise avaldus järgmise informatsiooniga:ostja nimi ja kontaktandmed; avalduse esitamise kuupäev; tagastava toote nimetus; tellimusnumber;tagastamispõhjus: defekt, pakk/toode vigastatud tarnimisahelas, saabunud toode ei vasta ootustele, vale suurus (palun märkige) ning saata see e-posti aadressile (info@homedecoration.ee) hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.4. Ostja võib kauba tagastada kahel viisil: iseseisvalt veebipoe kontorisse aadressil Vesse 3  (Gigant salong) avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või logistikafirma vahendusel ning esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
6.5. Ostja ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood on nõustunud kaubale ise järele tulema.
6.6. Kõik otsesed kaubast taganemise kulud kannab Ostja.
6.7. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.

7. Vääramatu jõud
7.1. Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine
8.1. Ostja annab Veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. Veebipoel on õigus kasutada Ostja elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Ostjale.
8.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord
9.1. Ostjal on õigus alates kauba kättesaamisest kahe aasta jooksul esitada pretensioone tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse kohta.
9.2. Veebipood ei vastuta Ostja süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest, defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel, toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
9.3. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
9.4. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
9.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Ostajl õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega.
9.6. Raha tagastamist on Ostjal võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote asendamine ei ole võimalik.
9.7. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@homedecoration.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
10.1. Kui Veebipood on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.